Espoon Puutarhayhdistys ry

Kevään 2024 ohjelma

Designmuseon ja Arkkitehtuurimuseon yhteisnäyttely

Garden Futures - suunnittelua luonnon kanssa

Lauantaina 17. 2. klo 12  opastus Epy:n jäsenille Arkkitehtuurimuseossa, Kasarmikatu 24, Helsinki. Opastuksen jälkeen voi halutessaan jatkaa samalla lipulla omatoimisesti Designmuseon puolella jatkuvaan näyttelyyn.

Näyttelystä tarkemmin tästä . Sisäänpääsy: museokortti, 20 €, eläkeläiset 12€

Mukaan opastuskierrokselle mahtuu 25 henkilöä. Ilmoittautumiset 16.2. mennessä Tarja Sukselle

Kevätkokous 2.4. 2024 klo 18.30

Paikka: Tapiolan Palvelukeskus, Länsituuli 1 A

Asialista

1.  Kokouksen avaus
  2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja kahden pöytäkirjan tarkastajan ja ääntenlaskijan valinta.
  3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
  4. Työjärjestyksen hyväksyminen
  5. Vuoden 2023 toimintakertomus
  6. Tilinpäätös 2023 ja toiminnantarkastajan lausunto
  7. Tilinpäätöksen vahvistaminen. Vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille tilivelvollisille.
  8. Muut asiat
  9. Kokouksen päättäminen

........................................................................................................................

Ensi kevään ja kesän ohjelmaa suunnitellaan.

Kerro toiveistasi ja ideoistasi Leenalle leena.kauppila@fimnet.fi tai Katille kati.laiho@gmail.com

Toivomme myös yhteydenottoa kaikilta, jotka haluavat esitellä pihansa ensi kesänä!